ОБМІН та ПОВЕРНЕННЯ
 
Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» покупець має право повернути або обміняти товар на аналогічний протягом 14 днів від дня отримання замовлення, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин, і якщо збережено товарний вигляд, ярлики і розрахунковий документ, виданий продавцем разом із товаром.
 
Основні поняття про товар належної та неналежної якості:
 
Товар належної якості – це товар без дефектів, з цільною упаковкою, яка з певних причин не підійшов Вам. Повернення або обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався, збережений його товарний вигляд та споживчі властивості. У разі, якщо товар належної якості піддавався механічним впливам, обмін чи повернення не проводиться.
Товар неналежної якості – це товар, який з будь-яких причин має дефекти та недоліки. Всі товари, представлені на нашому сайті підлягають обміну та поверненню з будь-якої причини дефекту та неякісності товару.

 

Як відбувається повернення товару належної якості та відшкодування коштів?

 

Для повернення товару та відшкодування коштів у випадку належної якості можете обрати найпростіший для Вас спосіб:

1. Зв’язатись з менеджером інтернет-магазину, попередити про повернення товару та передати реквізити для зарахування коштів на вашу користь. Після чого відправити товар транспортною компанією Нова Пошта на адресу та реквізитами приймання товару: місто Чернівці, відділення Нової Пошти №9 (вул. Калинівська, 13В) на ФОП Лазар Микола Григорович по телефону +380508727247. Оплата послуг доставки за наш рахунок безготівковою формою. Потрібно це вказати при відправці посилки.

Відшкодування коштів відбувається протягом 3-х днів після отримання та огляду відправленого Вами товару.

2. Самостійно відвідати пункт видачі інтернет замовлень, де можна повернути товар за адресою: Україна, 58000, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. Старожучківський шлях, 13, магазин №114П

Повернення коштів відбувається готівкою або поверненням на вашу банківську карту одразу після отримання та огляду товару.

 

Як відбувається обмін товару належної якості?

 

Для обміну товару належної якості можете обрати найпростіший для Вас спосіб:

1. Зв’язатись з менеджером інтернет-магазину, попередити про повернення товару та передати реквізити для зарахування коштів у вашу користь. Після чого відправити товар транспортною компанією Нова Пошта на адресу та реквізитами приймання товару: місто Чернівці, відділення Нової Пошти №9 (вул. Калинівська, 13В) на ФОП Лазар Микола Григорович по телефону +380508727247. Оплата послуг доставки за наш рахунок безготівковою формою. Потрібно це вказати при відправці посилки.

Якщо вибраний Вами аналогічний товар дорожчою вартістю – Вам потрібно буде доплатити будь яким способом представленим на сайті, якщо вартість менша – різницю ми відшкодуємо методом перерахування коштів на Ваш банківський рахунок. Відправка аналогічного товару відбувається протягом 3-х днів після отримання нами товару для обміну.

 
2. Самостійно відвідати пункт видачі інтернет замовлень, де можна обміняти товар за адресою: Україна, 58000, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. Старожучківський шлях, 13, магазин №114П
 
Відшкодування різниці вартості товару або доплата у фізичному пункті видачі замовлень можлива будь яким способом представленим на сайті.
 
 
Як відбувається повернення товару неналежної якості та відшкодування коштів?
 

Для повернення товару у випадку неналежної якості та відшкодування можете обрати найпростіший для Вас спосіб:

1. Зв’язатись з менеджером інтернет-магазину, попередити про повернення товару та передати реквізити для зарахування коштів у вашу користь. Після чого відправити товар транспортною компанією Нова Пошта на адресу та реквізитами приймання товару: місто Чернівці, відділення Нової Пошти №9 (вул. Калинівська, 13В) на ФОП Лазар Микола Григорович по телефону +380508727247. Оплата послуг доставки за наш рахунок безготівковою формою. Потрібно це вказати при відправці посилки.

Відшкодування коштів відбувається протягом 3-х днів після отримання та огляду відправленого Вами товару.

2. Самостійно відвідати пункт видачі інтернет замовлень, де можна повернути товар за адресою: Україна, 58000, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. Старожучківський шлях, 13, магазин №114П

Повернення коштів відбувається готівкою або поверненням на вашу банківську карту одразу після отримання та огляду товару.

 

Як відбувається обміну товару неналежної якості?
 

Для обміну товару неналежної якості можете обрати найпростіший для Вас спосіб:

1. Зв’язатись з менеджером інтернет-магазину, попередити про повернення товару та передати реквізити для зарахування коштів у вашу користь. Після чого відправити товар транспортною компанією Нова Пошта на адресу та реквізитами приймання товару: місто Чернівці, відділення Нової Пошти №9 (вул. Калинівська, 13В) на ФОП Лазар Микола Григорович по телефону +380508727247. Оплата послуг доставки за наш рахунок безготівковою формою. Потрібно це вказати при відправці посилки.

Якщо вибраний Вами аналогічний товар дорожчою вартістю – Вам потрібно буде доплатити будь яким способом представленим на сайті, якщо вартість менша – різницю ми відшкодуємо методом перерахування коштів на Ваш банківський рахунок. Відправка аналогічного товару відбувається протягом 2-х днів після отримання нами товару для обміну.

2. Самостійно відвідати пункт видачі інтернет замовлень, де можна обміняти товар за адресою: Україна, 58000, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. Старожучківський шлях, 13, магазин №114П

Відшкодування різниці вартості товару або доплата у фізичному пункті видачі замовлень можлива будь яким способом представленим на сайті.